donderdag 8 december 2016

Mijn engeltjes hangen in de lijst............



Het was nog even flink doorwerken want ik wilde het wel deze week af hebben. Het is gelukt. Ze hangen in de lijst met muziekpapier erachter. Ik ben er zeer tevreden over.
Kijk hoe leuk ze zijn........... Het lijkt zo simpel maar er zit nog wel wat werk aan, en het is priegelig.
Eigenlijk wil ik altijd te veel, nou ja dat is mijn eigen valkuil.
Deze heeft als haar kleine kraaltjes, en dat staat zo grappig.....
Dat is ook zoiets, het gezichtje moet wel "lief" zijn, dus dat gaat niet 123. rustig de oogjes maken en het mondje, wat rouge op de wangetjes, en dan zeg ik ja, zo is het goed.
Muziekpapier van de kringloop, een boek vol met orgelmuziek!!! Orgel speel ik niet, maar het papier is prachtig, een beetje vergeeld, precies wat ik nodig had.
Dat vind ik nou leuk, een oude lijst, en kringloop papier, lapjes die ik nog had van de stoffenclub, en toch dit ervan gemaakt.
Nu ga ik nog oude dames maken op dezelfde manier, die mogen er dan in hangen na de engelen. De ideeën borrelen alweer omhoog.
Nu ben ik met de adventskalender begonnen, maar daar heb ik geen haast mee, mag ook in januari af zijn.
Vandaag komt Ilyssa, haar broertje komt niet mee, want die is nog erg moe van het ziekenhuis.
Fijne donderdag,
groetjes,




2 opmerkingen: