zondag 4 december 2016

In engelensferen................

Ik heb een doos vol lapjes, 10 x 10 cm. Ik was lid van de Atelier Bep stoffenclub, die bestaat {helaas} niet meer. Ik dacht daar ga ik in neuzen om te kijken of er ook engelenstofjes inzitten. Nou die zitten erin. Toch best wel veel vierkantjes met glitter of poederachtig, leuk voor een engeltje.
Ik heb er gister 4 getekend en geknipt, dus we kunnen aan de lopende band verder, en dat moet ook, want voor je het weet is het Kerst. Ik wil deze engeltjes in een lege schilderijlijst hangen, als het af is laat ik het zien. Even geduld.
Het resultaat was deze. 1 is er klaar. Het in elkaar zetten gaat nog wel snel, maar het versieren dat is nog een werkje. Maar goed het is een hobby, sommige noemen het een afwijking, ik ben er blij mee.
Misschien dat ik er vandaag nog een ga maken.
Straks gaan we eerst naar het AMC om bij ons kleine mannetje, Ischa, te kijken.
Misschien mag hij morgen naar huis, maar ik wil even kijken hoe dat is in zo'n ziekenhuis.
Gezellige zondag,
groetjes,



1 opmerking: