dinsdag 20 december 2016

Hoe "KERST " wordt deze kerst...................

Dit blog is eigenlijk bedoeld om wat leuke dingen te lezen , maar vandaag moet ik toch even over iets akeligs schrijven.
Ik vraag me af hoeveel engelen we moeten inzetten om al het leed wat er er nu in de wereld is, een halt toe te roepen. Al is het maar voor 2 dagen.
Vorige week was het de hele week Aleppo, met z'n vele bange burgers die geen kant op konden. 
Gisteravond wordt er onder het oog van de tv camera een diplomaat in koele bloede neergeschoten.
En als klap op de vuurpijl, een vrachtwagen rijdt in op mensen die een kerstmarkt bezoeken!?!
Waar moet dit heen.
Ik heb nog wel een engel, misschien helpt het.....
Ook zoiets zots, de president van een land verbiedt mensen om kerst!!! te vieren en om kerstliedjes te zingen. Nou ja.............
Waarom kunnen we niet gewoon met elkaar leven in plaats van tegenover elkaar. 
Ik ben maar een gewone moeder en oma, maar dat is het hem nou net.
Wat gaan onze kinderen en kleinkinderen mee maken in de nabije toekomst.
Ja, helaas, ik heb al geruime tijd een heel naar onderbuikgevoel.
Ik heb een aantal afleveringen gezien van het programma, de kanarie in de kolenmijn, van Hanneke Groenteman, nou daar wordt je niet blij van.
Nu heb ik al 3 engelen ingezet, ik hoop dat er nog meer bij komen om toch met de kerstdagen al die mensen even rust te gunnen.
Zou dat lukken????
Met een zwaar hart groet ik jullie.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten