vrijdag 2 december 2016

Een gratis patroontje................

Op de site van Steekjes & Kruisjes, krijg je soms een gratis patroontje aangeboden. Dit was er zo een.
Gisteravond heb ik die even geborduurd en nu kan ik er verder mee doen wat ik in het hoofd heb. Jullie snappen het al, het idee was er al voor het patroontje. Omdat ik er wat anders mee ga doen heb ik de rode randjes er niet opgemaakt.
Het is een klein dingetje wat je in 3 uurtjes af kunt hebben, en dan drink ik nog wel koffie tussendoor en kijk met een schuin oog ook nog tv.
Dus mocht het je wat lijken, zoek bovengenoemde site op en download het patroontje, dit vind je onder het kopje freebees.

Nog even wat anders,
met onze kleinzoon gaat het goed daar in het AMC. Hij heeft geen pijn en sabbelt lekker op z'n speentje, speelt met van alles, en vindt de clinic clowns erg leuk.
De kinderafdeling van dit ziekenhuis is helemaal op kinderen gericht, volgens onze dochter. Het is er voor zieke kinderen echt top!.
Dat is fijn om te horen want zieke kindertjes moeten daar  soms wel heel lang blijven of ze keren er regelmatig terug.
Ons mannetje mag maandag weer naar huis.
Nu ga ik zo naar Schiphol, onze schoonzus en zwager ophalen, die zijn een weekje naar New York geweest.
Ze zullen wel veel te vertellen hebben, denk ik.
Mijn vrijdag draait alweer aardig zo, 
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten