zaterdag 31 december 2016

De laatste dag van 2016..............

Wat gaat er door een mens heen op de laatste dag van het jaar?
Ik heb dan altijd de neiging om toch over het afgelopen jaar na te denken.
Voor mij, en mijn lief natuurlijk ook, was het een jubeljaar. Waarom? Wel we waren 40 jaar getrouwd en we kregen er nog een kleinzoon bij.
We hadden een fijn jaar met hele mooie reizen naar allerlei uithoeken van Frankrijk, ja erg genoten van dit jaar.
Ik hoop dat we dat samen nog wat jaren kunnen blijven doen.
En die kleinzoon, ja, een kadootje, voor Marloes, maar ook voor ons.
Zelf hebben we 2 dochters en nu hebben we 3 kleinzonen. Zo leuk!
1 kleindochter hebben we, tussen al die jongens, die is wel heel speciaal.
Het kleine ongemak wat ik had, de knie operatie, heeft in die zin goed uitgepakt dat ik ruim 20 kilo ben afgevallen, ook een pluspunt.
Dus als ik de balans op maak dan zeg ik, we hadden een jubeljaar.
Vanavond toch nog weer spannend waar  een grote geldprijs gaat vallen, wij doen wel mee want ook pensionados kunnen wel een extraatje gebruiken.
Nou hoef ik geen 30 miljoen hoor, 1 miljoen is ook genoeg. { Is dit hebberig?}
Morgen begint iedereen weer met goede voornemens, nou die heb ik niet. Met mij zal alles verder gaan zoals nu, ik heb het erg naar mijn zin op deze manier.
Hoop nog lekker met mijn lief te genieten het aankomende jaar, en wens jullie allemaal hetzelfde.
Doe voorzichtig met vuurwerk, denk aan de huisdieren......
Groetjes,





3 opmerkingen:

  1. Ja mam, we hebben het goed. Zo denk ik altijd maar. En stiekem hoop ik ook dat onze lootjes de juiste zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi, liefdevol en creatief 2017 gewenst.
    Groetjes Marja
    🎆🎇✨

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marion, ik word altijd een beetje weemoedig op de laatste dag van het jaar. Een jaar waarin altijd weer veel gebeurd is, waarin sommige hele lieve mensen hebben moeten achterlaten. Een avond die we jaar in jaar uit al met dezelfde mensen vieren, traditie. Heerlijk, ik houd ervan. Ik wens jou en de jouwen alle goeds voor 2017! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen