dinsdag 22 november 2016

Workshopje met vriendinnen..............

Ik heb nog een heel leuk boek, uit 2004, waar hele leuke dingen in staan.
Aangezien we nog wel even iets willen maken voor kerst lijkt mij dit erg leuk.
Het zijn kleine ornamentjes, engeltjes, de kerstman, en een sneeuwman. Je kan doen wat je wilt.
Meiden kijk er even naar en dan hoor ik het wel.
In zo'n schilderijlijst is ook leuk eventueel met muziekpapier erachter. Bij de kringloop is vast wel wat te vinden.
Moeilijk om te maken? Nee hoor, valt wel mee. Het wordt vast weer gezellig tijdens ons workshopje.
Ik heb er al zin in.
Straks naar de kapper en dan de quilt afmaken. Draden afknippen en nog een label maken. De applicatie heb ik er vandaag op gemaakt en die is heel goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Gezellige dag,
groetjes,




2 opmerkingen: