woensdag 30 november 2016

Workshop, ziekenhuis en Dorcas..............

Hier kunnen jullie zien hoe wij ons gister hebben vermaakt. Ik heb er drie gemaakt, Betsy 1 kant en klaar en 3 klaargemaakt voor productie thuis.



 Ria 2 kerstmannen, en voorbereiding om thuis verder te gaan.
Anneke 1 engel klaar en spullen mee, om thuis te maken.
Het was gewoon leuk om te doen.
Het was ook gezellig, en de lunch was een heerlijkheid die ze niet verwacht hadden. Kamper steur doet vermoeden dat er vis in zit, maar dat zet je nou net op een dwaalspoor.
Kortom volgend jaar doen we het weer.
****
Vandaag moet onze kleinzoon Ischa onder het mes in het AMC in Amsterdam. Dat is niet leuk, ik moet er steeds aan denken dat het kleine mannetje daar straks onder narcose gaat. De operatie gaat 2 uur duren omdat het met microscopen gedaan moet worden. Een heel precies werkje voor de artsen. Hij is daar in goeie handen en als alles goed gaat, is hij vrijdag weer thuis. Z'n pappa blijft bij hem slapen, mooi dat zoiets kan tegenwoordig.

*****
Gister kreeg ik van mijn vriendinnen nog een leuk cadeautje. En 2 bossen prachtige rozen. Ik ben dol op rozen en dat weten ze. { moet je dus gewoon vertellen }
Leuk gedaan hè? Een stuk steigerhout opgeleukt met kerst items en haakjes eraan om wat op te hangen. Superleuk!
Allemaal kregen we dit zakje, gevuld met theelichtjes. Ook zo leuk.
Waar kun je dit kopen?
Bij Dorcas in Andijk.
Ik maak graag reclame voor dit bedrijf want ze doen heel veel goed.
Zoek je nog een kleinigheidje voor Sint of Kerst, rij even naar Andijk en kijk bij Dorcas binnen.
Vandaag nog even de stad in samen met mijn lief, en vanavond komt de mamma van Ischa met Ilay en Ilyssa bij ons eten. Wel zo makkelijk want zij is ook de hele dag in het AMC om de kleine man bij te staan.
Wat staat er daarom op het menu, Boerenkool, daar zijn ze dol op.
Heb het leuk vandaag,
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten