zaterdag 19 november 2016

Voorbereidingen treffen...........

Vandaag ga ik alvast het een en ander voorbereiden voor morgen. Morgen komen er 6 vrienden bij ons eten. Dit doen we bij toerbeurt, dan bij die en dan bij die, morgen ben ik dus aan de beurt. 
Gezien de staat van mijn fornuis zou het tegen kunnen vallen, dus ik raad de gasten aan om alvast een bodempje te leggen voor ze arriveren. {grapje}
Ik zal een tipje van de sluier oplichten van wat het worden gaat...
We beginnen met een voorgerecht,
dan een hoofdgerecht
dan een tussen gerecht 
en tot slot een toetje.
Op dat toetje kunnen jullie je wel alvast verheugen.
Nou meer vertel ik niet, dat zien jullie morgen wel.
Verwacht dus geen wonderen van dit fornuis.
Verder ben ik gister nog aardig opgeschoten met de Quilt.
De applicatie kan erop en dan mogen de randen er aan gezet worden, het einde is in zicht.
Pffffffffff, soms lijkt een hobby op werken, vooral als de tijd dringt.
De zaterdag begint hier met regen en onweer, hopelijk verbetert het nog.
Ik ga aan de slag!
groetjes,


2 opmerkingen:

  1. De quilt wordt super mooi!! En met het eten van morgen komt het ook wel goed haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met koken en opeten. Dat het maar gezellig mag worden. Wij zetten ons schrap voor een kinder invasie.

    BeantwoordenVerwijderen