zaterdag 26 november 2016

Voor wie was de QUILT??????

Kijk hier ligt de Quilt even op ons bed voor de foto. Ik had hem op tijd af, want gister was de dag dat ik hem weg ging geven.
Gister was mijn buurvrouw Elly,  jarig en voor haar had ik deze quilt gemaakt.
Ze was zeer verrast, en vond de quilt heel mooi, vooral omdat er veel van Spanje op te vinden is, haar favoriete vakantieland.
Ze gaan heel graag naar een camping in Playa d' Aro, dus dat staat erop.
In Barcelona vind je het stadion van FC Barcelona, Camp Nou, het staat erop.
Dat roze lint wat erover heen loopt is de route de soleil naar Spanje, met, zoals al treffend werd gezegd, de knopen zijn de tolpoortjes.
Ook de caravan was niet vergeten, willen jullie even zien hoe ik het probleem trekhaak heb opgelost?
Kijk simpel, zo!
Als ze nu een keer in Nederland blijven dan zullen ze het 's nachts niet koud hebben, het spaanse dekentje houdt hun heerlijk warm.
Het was heel leuk om te maken, omdat ik haar gezicht al voor me zag.
Hoe lang heb ik er aan gewerkt, een kleine 7 weken en niet iedere dag, maar veel in de avond. Het idee had al een tijdje vorm in mijn hoofd, dus de uitwerking ging best wel vlot, dank zij mijn naaimachine.
Een volgend project is alweer van start gegaan, dus..............
Ik wens jullie een gezellige zaterdag,
groetjes,




2 opmerkingen:

  1. Marion het was zeker een verrassing, zoveel weken werk maar het resultaat is prachtig, gaat zeker mee met de caravan, nogmaals dank je wel. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden hoor! Veel plezier ermee Elly! En Frits natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen