zondag 13 november 2016

Sint, Piet en pakjes, en een idee..............

Gister kwam Sinterklaas en zijn leger Pieten aan in ons land en gisteravond hebben wij het sintspel al gespeeld. Soms zijn we vroeg want ja, we moeten wel allemaal kunnen. Mijn broer en z'n vrouw gaan nog even van de zon genieten over 2 weken, Onze vrienden vieren ook nog met familie Sinterklaas, wijzelf ook nog op 5 december, dus was het gisteravond gepland.
Gezellig als vanouds was het, lekker lachen en elkaar de kadootjes aftroeven.
Er was wederom weer een favoriet kado, mezenbollen met een vijfde staatslot. Die wilde iedereen wel hebben, en dan is het spannend wie het heeft aan het eind.
Onze Marloes was er ook met haar kleine mannetje, die is vandaag alweer 5 weken oud. Hij heeft ondanks ons lawaai heerlijk geslapen en lekker z'n flesje gedronken. Wat een zoete baby.
Gister zag ik ook nog een freebee op de site van Steekjes en Kruisjes, die heb ik even uitgeprint.
Een klein kerstborduurtje waar ik wat mee ga doen, als ik de quilt af heb. Ik wil hier een buurvrouw nog wat geven voor de kerstdagen, en misschien nog iemand verrassen, dus het idee is geboren het moet alleen nog worden uitgewerkt.
Ik heb er wel Bonmamman jampotten voor nodig. Gelukkig heb ik een privé leverancier, dus dat komt helemaal goed.
Nu ga ik verder met de quilt, het is toch regenachtig dus mooi quiltweer.
Goeie zondag, groetjes,


1 opmerking: