dinsdag 15 november 2016

Project QUILT....

Kijk daar ligt ie, op tafel, lekker groot te zijn. Ik moet hier wel zitten anders kan ik niet doorpitten. Heb mezelf gister de hele dag in mijn atelier vermaakt tot gisteravond 11 uur! Geeft niets want het resultaat wordt mooi, ik vind van wel.
Nog 2 banen te gaan en dan nog een applicatie toevoegen en daarna kan de rand er om heen. We naderen het einde.
Af en toe zat ik op die stoel bij de naaimachine, want ik kreeg bijna een gaatje in m'n vinger, en ging ik even iets anders doen.
Maar weet je zo'n quilt roept je dan, hebben jullie dat ook? 
"Kom je moet me afmaken anders ben ik niet op tijd klaar."
En dus werkte ik stug door.
Vanmiddag heb ik Quilt Bee  bij Anneke, gezellig, dus moet ik vanavond nog weer even aan de quilt werken.
Vanmorgen was ik al een gevallen vrouw, liep met de hond in het park, samen met nog 4 honden en bazinnen, toen er plotseling twee achter in mijn knieën botsten. Nou daar lag ik, broek nog heel, knie kapot. Nou ja, zo kan dat gaan, de honden hadden wel veel schik met elkaar en daar gaat het om.
Gezellige dinsdag, groetjes,



1 opmerking:

  1. Ach mam toch. Hopelijk heb je je niet teveel pijn gedaan. En wat wordt de quilt mooi! Bijna klaar. Xx

    BeantwoordenVerwijderen