dinsdag 8 november 2016

Ik heb een jojo fabriekje..............

Kijk hier liggen ze, alle 70. Leuk gezicht vind ik, lijkt wel een kunstwerk.
Maar goed, ze zijn klaar voor gebruik, dus ik hoop er vandaag een aantal op de quilt te naaien.
De draadjes die er nog aan zitten die steek ik naar achter en dan kan ik ze zo vasthechten. Ik kan bijna niet wachten om het eindresultaat te zien. In mijn hoofd zit een beeld en daar moet het aan voldoen.
De mannen zijn al weer druk bezig in de tuin....
Vandaag koppen snellen en takken eraf zagen en het windkeerdoek bevestigen. Zal mij benieuwen.
In ieder geval draait de dag alweer, bij jullie ook?
Ik ga zo boodschappen doen want morgen wil ik erwtensoep eten. Dat is traditie hier in West Friesland, koemarkt in Hoorn, dan eet je erwtensoep.
Vandaag maken dan is het morgen heel lekker.
groetjes,


1 opmerking:

  1. Leuk hoor mam, die jojootjes. En wel een koude dag voor de mannen. Wij hebben ook snert morgen. JAMMIE

    BeantwoordenVerwijderen