donderdag 10 november 2016

Het gaat voorspoedig, hier en daar....................

Alle 70 jojo's zitten erop genaaid. Gister lekker opgeschoten dank zij mijn heerlijke naaimachine.
In het midden van de jojo zit een gaatje en mijn machine heeft een rondje als steek.
Zie hier dat zwarte rondje, steek 36. Het past er precies in, dus eerst een proefje gemaakt en toen kon ik los gaan. Alle 70 met de machine vastgezet. Dit kan ook omdat er een bredere doorgang op de machine is gemaakt. Heel handig.
Wie z'n gemak niet zoekt is lui, toch?
Vandaag zal er niet veel met de quilt gebeuren, heb de kleintjes vandaag, ook weer gezellig.
Buiten gaat het ook goed...
Tussen de buren en de achterzijde is al het doek gespannen. De stammetjes blijven wij zien, dat vinden wij wel een natuurlijke uitstraling hebben. Het is ook handig voor wat klimplanten, mijn insectenhotel, en mijn vlinderhotel kunnen daar mooi aanhangen.
Dit is ook al klaar, alleen nog een klein stukje richting de garage.
Vandaag wordt het afgemaakt. Pffff, het was wel een berenklus, maar het resultaat is er naar.
Gezellige donderdag,
groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten