vrijdag 4 november 2016

Het begint er op te lijken...........



Kijk hier onze gestripte coniferen. Het geeft een heel ruimtelijk effect, dat wel.
Maar goed het ergste is klaar, de troep is opgeruimd, dus als het weer zich weer herstelt kunnen de mannen weer verder. Windbreekgaas moet er nog langs gemaakt worden en de koppen moeten nog op gelijke hoogte worden afgezaagd.
Kortom de grootste klap is gegeven.
Als dat allemaal is gedaan, mag ik de plantjes uitzoeken en planten. Ook weer leuk.

Zien jullie hier onze tuindeur, helemaal in het niemandsland. Heel verloren staat hij daar, maar toch doen we hem wel iedere avond op slot. Dat je het even weet.
Morgen heb ik regiodag van het quiltgilde, zie hier de uitnodiging.
Het is altijd een hele leuke dag, want wij hebben een heel leuk team van dames. De 2 leidinggevende zijn echt top. Ze weten iedere keer weer iets leuks te bedenken, echt zo knap.
Ik ga zo alvast mijn spulletjes bij elkaar zoeken, dan kom ik alvast in de stemming.
Ik wens jullie een gezellige vrijdag en zaterdag, want ik denk niet dat ik morgenvroeg een berichtje schrijf.
groetjes,

Deze is ook zo leuk, een breiend meisje, hangt in het Zuiderzee museum in Enkhuizen.





1 opmerking: