vrijdag 21 oktober 2016

Wat ben ik aan het doen.................


Deze foto laat zien wat ik aan het doen ben. Ik ben bezig met een quilt. Een hele speciale, maar daarover later meer.
Gister hebben we op onze oudste kleinkinderen gepast, en wilden we met ze naar het bos, helaas de regen gooide roet in het eten.
Het bleef maar regenen tot 3 uur, en toen werd het droog. Helaas was het toen te laat om te gaan, dus ze houden het tegoed.
We zouden kleine dennenappeltjes gaan zoeken en eikeltjes, en mos. Ik heb natuurlijk ergens weer wat gezien om te maken. Nou ja, volgende keer beter.
Terwijl ik dit zit te schrijven schijnt de zon hier volop, maar dat was gisterochtend ook zo. 
Ik hou het wel bij mijn project vandaag.
Aparte stoffen heb ik wel, want het moet in een bepaalde kleur dus dan zoek je en zoek je en dan vindt je toch wel wat bijzonders.
Dit vond ik ook, wereldbolstof, echt zo leuk. Voor mijn missie zeker.
Vandaag verder met snijden en passen want hij moet nog wel klaar voor december.
Ik wens jullie een gezellige vrijdag, ik weet wat ik ga doen.
Ja, eerst natuurlijk nog mijn huishoudelijke plichten.
Groetjes,
Zo'n mooi plaatje vind ik dit.
{hangt in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen}



Geen opmerkingen:

Een reactie posten