maandag 17 oktober 2016

Hou je van borduren?????????????? dan.............





Als je van borduren houdt heb ik hier een leuke tip. Zoek maar eens op de The Snowflower Diaries, dan vindt je deze patroontjes. Je mag ze gratis downloaden en ze zijn heel leuk.
Iedere maand op de 10e komt er een nieuwe.
Volgend jaar kan ik deze zo borduren, want ik vind ze toch leuk.
We zijn nu al bij oktober.

Deze is het leukst, net onze hond Silka.
Of deze....
Kan je zo voor een geboorte borduurtje gebruiken. Zelfs een geboorte tegeltje zou kunnen, je borduurt zo de naam en geb. datum eronder.
Nou kijk maar eens even op het net, misschien vinden jullie het net zo leuk als ik. Ik heb het overigens ook via iemand z'n blog gevonden, alleen weet ik niet meer van wie.
Ik had jullie toch verteld over een mevrouw uit Obdam die van die mooie kaarten maakt?
Wel hier zijn haar gegevens:
Simone Dekker
Burg. Dekkerstr. 3
1713 JG Obdam.
Ze verkoopt op beurzen en aan huis.
Gezellige maandag,
groetjes,








2 opmerkingen: