zondag 16 oktober 2016

Een kadootje voor een jarige.............


Een vriendin van ons vierde gister haar verjaardag dus moest er een kadootje mee.
Na even te hebben nagedacht wist ik het, een dienblaadje met iets erin.
Ik heb de letter M voor haar geborduurd, ze heet Marijke, en die vervolgens op een stopwol kaartje gelegd, nog 2 kaartjes ernaast en klaar was mijn kadootje.
Marijke houdt wel van Brocante en dingen met een verweerde uitstraling, dus het pakje werd goed ontvangen.
Kijk, van dichtbij, ziet het er zo uit.
Die wolkaartjes, dat is best leuk, daar zit nog verschil ook in, dat wist ik niet.
Marijke, het was een gezellige avond, we hebben genoten.
Tot slot nog even een frans poortje. Dit poortje is de toegang tot de tuin van het kasteel in Amiens.
Het is heel jammer dat het allemaal ernstig in verval is, maar ja dat is ook frans.
Ik wens jullie een heerlijke, zonnige!!! zondag.
{ het zal wel de laatste zijn, dus geniet}
Groetjes,


Dit mannetje is vandaag alweer 1week!! oud. Wat gaat de tijd snel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten