maandag 31 oktober 2016

De klok een uur terug, gevolg............

Tijdens mijn koffiepauze, ja die neem ik, zat ik even in dit leuke boekje te bladeren.
Opeens drong het tot me door dat nu de klok een uur terug gedraaid is, ik minder tijd heb. Ik zou wel 30 uur in een dag willen hebben. Nou ja, nee hoor, dat is een grapje.
Maar neem nu vandaag,
opgestaan om  6.45
en de wasmachine aangezet.
3km met de hond gewandeld samen met mijn vriendin en haar hond. Heel gezellig, lekker  gekletst.
7.40 ontbijt genuttigd, en daarna gedoucht.
afgewassen.
De badkamer schoongemaakt, het toilet beneden schoongemaakt, het bed verschoond, stof gezogen, was opgehangen, was opgevouwen en opgeruimd.
Tussendoor even koffie gedronken en nu zit de lunch er ook al weer in.
Nu nog even boodschappen doen en dan mag ik eindelijk wat voor mezelf doen.
hè,hè.
Zo draait je dag toch aardig door en dan denk ik, ik kom tijd tekort.
Hebben jullie dat ook?

Bovenstaand boekje staat trouwens vol leuke dingen, kijk maar.......
Leuk om te borduren, kerstsokken. Vooral als je een open haard hebt, dan kunnen ze daar aan hangen.
Of dit kleurige lapje, met allemaal kerstitems,
kan ook in redwork.
Of deze schattige kleine ornamentjes...
Een kussentje, of een kerstboomhanger...
Deze dan, in de vorm van een hart,
Dit is er ook een.
En deze ook.
Ik hoor jullie al zeggen, bij zoveel leuks heb je altijd tijd te kort.
Ja, dat is waar, het kan ook zijn dat ik te veel wil.
We zullen zien.
Gezellige maandag, en wat een mooi weer!
groetjes,






1 opmerking:

  1. Heel leuk! En ja, ik ben het ermee eens dat het huishouden op zich al een baan is. Ik begrijp nu ook hoe dat vroeger was voor jou. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen