donderdag 8 september 2016

Zomaar wat plaatjes......

Hier is de brug die je over moet om op Ile de Re te komen. Vandaag wilde ik daar nog wel graag een foto van maken.
Hier kun je het eiland eronderdoor zien. Grappig wel vind ik zelf.
Het was vandaag heel mooi weer met wel veel wind. Wij hadden er op de camping geen last van dus dat was fijn. Er is vast een mistral in het zuiden en dan waait het verderop heel erg. Zo schijnt het dan op Ile de Re ook zo vreselijk te waaien, het is namelijk wel een heel vlak eiland, dus dat zou best kunnen.
Zo zijn we ook nog naar het strand geweest en daar heb ik natuurlijk schelpjes gezocht....
Hier zie je wat slakkenhuisjes, en deze is wel bijzonder...
Dit had een grote oester geworden zijn als hij niet was aangespoeld, zien jullie dat het dekseltje past.
Onze Joep genoot vandaag van de zon, kijk maar....
Voor ik dit blogje ging maken klom hij ook nog even in een boom, het vakantie gevoel denk ik.
Jullie hebben in Nederland ook heel mooi weer, hoorden wij op de radio, dat is fijn, toch nog een late zomer.
Ja, dat is makkelijk met internet, kun je evengoed naar de nederlandse radio luisteren, blijf je toch een beetje bij.
Goed tot zover dan maar weer,
groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten