woensdag 14 september 2016

Na Zonneschijn komt Regen..........of was het andersom

Kijk, zo werden wij vanmorgen wakker. Het heeft hier heel hard geregend vannacht en nog zijn er buien. Het heeft hier sinds mei niet meer zo hard geregend, treffen wij weer.
Maar wij hebben geen klagen, al 3 weken prachtig weer, dus.....
Afgelopen maandag werd mijn Kees 66 jaar oud. Hij had van mij 2 boeken gekregen van een van zijn favoriete schrijvers, Jo Nesbo.
Hij heeft deze 2 boeken al uit. Ze waren heel spannend, echt van de Scandinavische thrillers.
Van deze schrijver heeft Kees nog een aantal boeken, allemaal even spannend, dus het was een goed cadeau.
Ik heb net nog 2 kaarten gekocht, van het viaduct uiteraard, kijk hoe mooi.
Hier is er nog een...
Zo'n foto kan ik niet maken, prachtig hè? Ik ben best jaloers op deze fotograaf.
Nou we gaan kijken wat het vandaag wordt, misschien toch even bij het viaduct kijken, tot morgen...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten