dinsdag 6 september 2016

Menhirs, heel veel...............

Deze man kent iedereen, Obelix met een menhir op z'n rug. Wel ik heb ze gezien heel veel en hele grote.
We waren onderweg naar een camping op het schiereiland Quiberon, en toen zagen wij ze. We hebben ergens anders moeten kamperen want de camping die wij wilden was niet te bereiken en een andere camping stond op failliet gaan. Dus dat was me het dagje wel, warm en je wilt een plek, daar wordt ik dan stresserig van. Mijn arme man, de goeierd, die hoort alles maar aan.
Gelukkig vonden we een andere camping in Ploemel, en daar was het heerlijk staan, lekker rustig.
Van af die camping zijn we de menhirs gaan bekijken....
Ja, de foto is een beetje wazig, er was zeedamp tot zachte motregen. In dit veld stonden er wel honderd denk ik.
Dit was een andere plek en daar stonden deze grote, ze zijn groter dan ik.
Toch wel bijzonder om ze zelf te zien.
Morgen weer een nieuw verhaaltje, we hebben weer prachtig weer en dat merk je hier ook het is hier bere druk. Heel veel campings zijn complet = vol!!! En dat in september.
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten