zaterdag 17 september 2016

Doe ik nog wat..............

Wel het borduurtje sneeuwmannetje is af, in zoverre, het moet nog worden opgevuld, en dat doe ik dan weer thuis. Het was een leuk werkje met een leuk resultaat. 
Bij Steekjes & Kruisjes, zie hun site, kun je dit soort dingetjes bestellen.
Wat nog meer...
Al 4 paar babysokjes heb ik af, gebreid en in elkaar gezet. Nu zullen jullie denken wat moet je met zoveel babysokjes, nou dat zijn tevens kraam kadootjes, en aangezien er in mijn omgeving nogal wat babies geboren zijn moest ik even door breien.
Dit is trouwens ook leuk om te doen.
Zo maakt onze nicht Gerie gehaakte baby dekentjes, ook zo leuk, wil ik ook nog leren.
Wat zijn we toch een bezige omaatjes.
Wat nog meer....

Randjes geborduurd op mijn randjes lap, die moet nu ook maar eens af. Begonnen in 2014, dus het wordt tijd. Wel leuk om te doen in de kleuren rood en blauw, met af en toe een gekleurd item, zie de paspop.
En dan rijden wij hier ook nog leuke ritjes, dat is ook leuk om te doen.
Gister nog een leuk deurtje gekiekt...
Dit is een heel oud deurtje in een oud bergdorpje, het is geen kerkdeurtje.
Nou jullie zijn weer op de hoogte...
groetjes,


1 opmerking: