zondag 17 juli 2016

We kunnen vandaag buiten zitten.............

Zo, ik heb de tuinstoelen al afgenomen en alles buiten gedaan, ook het tuinbankje van een kussen en een quilt voorzien, want we kunnen buiten zitten.
Hoe bijzonder is dat deze zomer.
Kijk, Silka zit er al. 
Languit past ze er ook nog op.
Wel leuk, een hond op een kattenquilt.
Deze zomerkoninkjes horen er vandaag zeker bij.
Deze grote aardbeien kocht ik bij onze plaatselijke bakker.
Bijzonder wel een bakker die ook aardbeien verkoopt.
Deze hortensia was ooit een kamerplant die ik bij Deen had gekocht. Uitgebloeid zet ik ze vaak in de tuin.
Er was geen plaats, dus deze verhuisde naar de ingang van ons tuinpad aan de openbare weg.
Hij doet het geweldig, heel veel bloemen dit jaar. [ komt door de regen]
Ik heb ze zelfs binnen staan, als het regent staat het wel gezellig.
Vandaag kunnen we buiten zitten, neem het ervan.
Groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten