dinsdag 19 juli 2016

Vandaag Patchie dag bij mij thuis / in de tuin.....

Gistermorgen moest ik al vroeg naar Amsterdam, naar de Handclinic. Geen enge dingen dit keer, slechts een na controle en meting na de operatie van de triggerduim in Januari.
Alles is goed en de duim heeft zijn beweeglijkheid weer terug. Ik zat op 85%. 
Aangezien de Handclinic aan de overkant van Ikea zit, ben ik daar ook nog even geweest.
Leuke lappen gevonden, kijk maar hierboven.
Wat hebben ze daar toch vaak leuke stoffen.
Ook vond ik nog dit....
Geplastificeerde stof, polkadot, noemen ze dat.
Marloes krijgt de box die ik hier thuis heb staan, ooit een kringloop koopje van €10,00, maar er zit een scheurtje in het boxkleed.
Dat gaan we even bekleden met deze stof, gezellig toch, daar wordt een baby blij van.
Ik krijg nu de box van buurvrouw Elly, dus dat is geregeld, iedereen blij.
Goed de patchiedag, bij mij, we zullen wel in de tuin gaan zitten. Heb al het een en ander voorbereid, dus dat komt allemaal goed.
De dames krijgen een heerlijke salade want we serveren ook lunch dit keer.
Morgen het recept en dan mogen jullie zien hoe het is geweest.
Fijne dag,
Groetjes,


1 opmerking: