maandag 25 juli 2016

Stof voor een geheim project.........

Zaterdagmiddag nog even naar de Kwantum geweest, en daar deze drie lappen gekocht. Ik ging voor die wereldbol stof, want daar heb ik een leuk idee voor.
Terwijl ik die had gezocht zag ik nog andere lappen met o.a. een print met parfumflessen. Zo leuk.
Die hadden ze echter niet op voorraad dus die hou ik tegoed.
Wat ga ik maken, wel het wordt een quilt voor iemand die het wel eens koud heeft, verder verklap ik niets want anders is de verrassing weg.
Die meiden bij de Kwantum zijn wel te beklagen met deze warmte. De klant trouwens ook want je gaat er niet met plezier naar binnen, ZO WARM!
Ze hebben een plat dak, geen airco, en ze moeten verplicht een lange!?&% broek aan.
Dat je wil dat je winkel een uitstraling heeft naar buiten toe oké, maar schaf dan ook een zomeroutfit aan, dit kan echt niet.
We hadden het over de schilder van Dokkum gehad, wel ik vond nog een mooi plaatje, kijk maar.....
Zo, ik ga hard aan het werk deze week, samen met mijn lief de buitenboel van ons huis schilderen.
Wel gezellig om het samen te doen, toch?
Jullie ook een gezellige maandag,
Groetjes,



1 opmerking: