zaterdag 9 juli 2016

Ons huis op wielen..........

Kijk wat een heerlijke plek we hadden , hier in de Provence. Lekker groot, met zon en schaduw. Je zou het niet zeggen, maar we waren blij met de schaduw.
Gister heb ik de binnenkant van dit rijdende huis weer schoon gemaakt. Het is altijd wel een klus, maar het resultaat is ook weer fijn. Hij gaat straks lekker schoon naar de stalling. Mijn lief had de buitenkant al van een sopje voorzien, dus als we weer weg willen staat alles spic en span voor ons klaar.
En weg gaan we zeker nog dit jaar.
Ik had jullie verteld dat ik dit boek wilde lezen in de vakantie, wel dat heb ik gedaan.
Het is een prachtig boek, echt als je het op je E-Reader kunt zetten, zeker doen.
Het is een zeer bijzonder verhaal in een hele aparte vorm opgeschreven.
Het verhaal speelt zich af in Barcelona ten tijde van het regime van Franco.
Het blijkt ook wel mooi te zijn want er zijn er meer dan 600.000 van verkocht!!!
Dit zijn de Birckenstock slippers die ik in Frankrijk had gekocht. Lekker kleurig en ze zitten heel lekker.
Ze zijn er in allerlei kleuren, roze,geel,groen,blauw, wit en zwart.
Kon toen geen foto laten zien, bij deze dan.
Tot slot natuurlijk nog even een frans deurtje. Ik kan het niet laten. Ik heb er weer een aantal gescoord, jullie komen er af en toe een te zien.
Als je deurtjes, of ramen op de kiek zet, ga je wel heel goed kijken. Je bent je daardoor meer bewust van de omgeving.
Probeer het maar eens, het is echt heel leuk.
Dit was het blogje voor vandaag, nog een paar dingetjes schoonmaken en dan genieten van het weekend.
Groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten