vrijdag 1 juli 2016

Nog lekker nagenieten hier......

Bijna zit het erop. We gaan weer huiswaarts. Ik had nog net even tijd om een Bookazine te lezen. Deze bladen, zeg maar volledige boeken, koop ik zo nu en dan als het mij een leuk verhaal lijkt.
Zo had ik ook gekocht " Het zwijgen van Maria Zachea" van Judith Koelemeijer.
Deze schrijfster is een nazaat van het tuincentrum Koelemeijer uit de Beemster.
Het verhaal gaat over haar oma vertelt door haar ooms en tantes. Er waren er 13!!! in totaal.
Het is een heel leuk verhaal om te lezen, ieder kind komt aan bod en zij vertellen hun eigen belevenissen binnen het gezin door de jaren heen.
Het speelt vanaf de jaren 40 tot eind jaren 90.
Dus misschien een aanrader.
Het was hier wederom een heerlijke dag. Het is nu nog 24 graden.
Als ik het nieuws hoor hoe het in Nederland is dan heb je niet echt zin om naar huis te gaan, qua weer dan.
Morgen gaan we nog even naar de markt in Beaune, daar zal  het wel druk zijn, veel buitenlandse toeristen denk ik.
Dit was het weer,
Groetjes,
MARION

Geen opmerkingen:

Een reactie posten