donderdag 21 juli 2016

Mijn eigen foto van Abbaye de Senanque.......

Kijk daar hangt mijn eigen foto van de Abbaye de Senanque. Zelfs het lavendelveld is goed te zien.
Wat ben ik blij met deze foto. Al jaren was ik op zoek naar deze locatie en nu vonden wij dat zomaar.
Wil je hem even van dichtbij zien....
Mooi op canvas gezet, leuk frans souvenir.
Eigenlijk had dat lavendelveld nog paarser gemogen maar het kleurt daar hoog in de bergen niet zo snel. Het is daar kouder, dus duurt het langer.
Iemand raadde mij aan het te fotoshoppen, nou dat is niet mijn ding.
Zo heb ik het gezien, dus zo is mijn foto.
Ik ben er blij mee.
Vandaag geen kleinkinderen want opa en oma zitten een beetje in de lappenmand. Zere keel, en grieperig.
Volgende week maar weer, eerst even voor ons zelf zorgen.
Gezellige donderdag,
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten