donderdag 14 juli 2016

Letterlapje/geboortelapje van Ischa.......

Het derde letterlapje/geboortelapje is ook af. Nu kan ik er kleine quiltjes van maken.
Ik ga er binnenkort nog een maken voor mijn 4e kleinkind dat verwacht wordt rond eind oktober.
Bijzonder toch wel, 4 kleinkinderen straks. Leuk!
Ook dit is een patroontje [ een freebee ] van Nenne design. Op haar site staan meerder leuke patroontjes en verhaaltjes. Lees maar eens, aan de zijkant van mijn blog kun je haar onderaan vinden.
Deze is voor Ischa, die wordt 31 augustus 1 jaar. Vorig jaar had hij bij z'n geboorte een moeilijke start maar het gaat prima met hem.
Straks komt hij met z'n zusje en dan gaan we er weer een leuke dag van maken.
Ik laat nog even een frans deurtje zien hoor...
Zomaar een kerkdeurtje, ergens in de Bourgogne.
Fijne dag allemaal, het ziet er buiten goed uit.
Groetjes,




1 opmerking: