dinsdag 26 juli 2016

Creatief bezig..................


Kijk, als ik nou in Frankrijk woonde dan had ik zo'n soort deur. Hier en daar is de verf eraf en die komt er ook nooit meer op. Het is wel rustig, je hoeft je dan niet druk te maken over het verven van je huis.
Je hebt een luik voor je raam en ook die hoef je dan niet te verven.....
Heerlijk toch, die fransen weten het wel.
Wij wachten op mooi weer om te schilderen, mooi weer hebben hun heel veel, maar toch gaan ze niet schilderen.
Vandaag mag ik met verf spelen, want gister was het soppen, schuren en weer soppen, het voorbereidende werk zeg maar.
Ik mag denk ik deze deur en kozijn doen, en dan gaat mijn lief op z'n steiger de dakgoot en de bovenste planken doen.
Deze deur is nog wel even een dingetje met 2 katten en een hond, die moeten er namelijk constant door, even drinken en dan weer even eten, vooral katten doen dat.
We zetten het kattenvoer maar buiten vandaag.
Samen doen we dan weer het raam kozijn.
Een bakkie koffie en een lekker sapje tussendoor, muziek op de achtergrond, heerlijk.
Wat zei ik:
Creatief bezig!
Ik wens jullie ook een creatieve dag..
Groetjes,
de zomerschilder.




1 opmerking: