vrijdag 29 juli 2016

Buurman & Buurman............

Ken je ze? Dit zijn Buurman & Buurman.
Wel bij mij in de buurt is ook zo'n stel, kijk maar.....
Mijn lief moest gister een steiger bouwen om te kunnen schilderen, de buurman hielp hem met aan geven en stellen.
Ja, dat kan ik dus niet, dat is allemaal veel te zwaar voor mijn handen. Maar goed, dank zij Buurman kwam alles goed.
Samen hebben ze een oplossing bedacht, want de stelling werd te hoog.
Toch maar een ietsje uit de kant dan.
Mijn lief hielp buurman dan weer met de ladder, zo waren ze lekker bezig.
Zo zie je maar weer, een goede Buurman is beter dan een verre vriend.

Ik had pech, want nadat ik de deur weer had geschilderd  begon het te regenen, vandaag hernieuwde poging.
Weergoden ik heb een verzoek, Geen Regen!
Groetjes,





1 opmerking:

  1. Leuk Buurman en Buurman goed bezig,nu maar hopen op een paar droge dagen dan kan er geschilderd worden, Elly

    BeantwoordenVerwijderen