zondag 5 juni 2016

Trouw niet voor je 40 bent.......





Kijk wat een mooi bruidspaar, Dit zijn Ruud en Yvette die toch nog in de huwelijksboot stapten, samen met hun 4 kinderen maakten zij er een leuke dag van.
Hij is de zoon van onze vrienden Wout en Ria.
Hun trouwauto vond ik echt te gek, kijk maar...

Maar pappa en mamma en 4 kinderen dat neemt wel wat ruimte.
Het hele feest was in het pittoreske stadje Enkhuizen waar ze in het oude gemeentehuis trouwden.
Wij kregen deze foto's en ik wilde ze even met jullie delen.
Verder heb ik ook nog een heerlijk Frans gerecht gekookt, kijk maar even mee....
Wat heb je nodig
aardappelen om te bakken
uien
rode en groene paprika
spekjes
een of twee tenen knoflook gesneden
en brie of camambert
Alles bakken en als laatste de stukjes kaas erover heen doen en even laten smelten, heeeeeerlijk!!!
Ik heb er een flinke schep van genomen ondanks mijn nieuwe wijze van eten. Ik voel dat ik nog steeds afval en het gaat prima, ik heb geen honger.
Je mag hier niet bbq en, dat is bij wet verboden i.v.m brandgevaar.
Ik heb er het volgende op gevonden kijk maar even mee...
Over het elektrische plaatje hebben we het al eerder gehad, wel ik heb een grill pan opgespaard met punten bij DEEN. Als je dan je vlees even met olijfolie insmeert grill je het zo even buiten, net bbq.
Dus iedereen met een elektrisch kookplaatje, dit kun je er ook mee doen.
Nou het is al weer een heel verhaal geworden, ik ga jullie groeten,










1 opmerking: