dinsdag 31 mei 2016

Wir stehen noch immer am Titisee........

We staan nog steeds aan de Titisee, nu ook vanwege het slechte weer overal. Jullie hebben dat vast wel meegekregen, heel slecht weer in Duitsland en ook in Frankrijk.
Morgen gaan we hier weg en gaan we Frankrijk in, we weten alleen nog niet helemaal waar naar toe, dat hangt toch van de weersvoorspellingen af.
Het is hier overigens erg mooi, en nee het is geen Pippi Langkous plaats. Iemand dacht namelijk dat Titisee een grap van Kees was.
De foto laat ons uitzicht zien, het is een terrassencamping met prima voorzieningen, een klein minpuntje vind ik douchen met een munt, niet meer van deze tijd.
Een paar keer per dag komt er soort rondvaartboot voorbij, en die zit best vol, met mooi weer zitten ze buiten op het dek.
Je kan jezelf hier helemaal bewusteloos wandelen, echt heel veel bos, en er zijn ook heel veel fietspaden, maar het is wel ernstig heuvelachtig.
Het loopje naar het toiletgebouw is voor mij een goede oefening met mijn knie.
Gaat overigens goed met de knie.
Wel dan ga ik nu de lunch nuttigen, een heerlijke salade i.v.m. mijn nieuwe vorm van eten, en voor Kees nog een heerlijk hard Duits broodje.
Groetjes,







1 opmerking:

  1. Ik moest ook lachen om Titisee natuurlijk, maar ik had het opgezocht en zag meteen dat het er erg mooi is. Gisteren was al bij Groeten van Max de ANWB aan de lijn die zeiden dat tanken in Frankrijk weer kan.

    BeantwoordenVerwijderen