zondag 1 mei 2016

Weten jullie wat ik ook verzamel...........

Ik zat wat te bladeren in mijn foto boeken van Engeland. 11 keer zijn we daar naar toe op vakantie geweest. Het is zo jammer dat er door het vluchtelingenprobleem een einde aan gekomen is. Wij gingen namelijk altijd met de trein, auto en caravan in de trein , en daar zwerven ze allemaal rond. Afijn dat hebben jullie wel op tv gezien inmiddels. Men zegt dat het nu over is, maar als je de vrachtwagen chauffeurs mag geloven dan zijn ze er nog steeds, oftewel alweer. Ze blijven het proberen.
Dit vond ik een van de leukste plaatjes, een kudde schapen gewoon via de weg verweiden. Achteraan liepen 2 bordercollies [honden] en die regelden het. Geweldig toch?
Ik kreeg nog wel een standje van een mevrouw omdat ik deze foto nam, ik deed lekker net alsof ik haar niet verstond.
Maar goed ik verzamel dus Engelse pub uithangborden. Kijk maar..........
Het zijn vaak echte schilderijen
En iedere pub heeft een ander, alhoewel het wel vaak over een paard of leeuw gaat.
Dit is een haan...deze staat op de herberg bij het Ribbelhead viaduct in de Yorkshire dales.
Dit is er een van een elandachtig hert, die leven in Schotland in het wild, Kees heeft er eens een kunnen aaien, die noemden ze in het dorp: Bin Laden!?!?
Koningen en koninginnen en dukes, ook van de partij.
Wel zomaar wat mijmeringen over Engeland, ik zou er zo graag weer naar toe willen, misschien volgend jaar, wie weet.
Hebben jullie de zonnebrand klaar liggen en de zonnebril want het is te gek voor woorden, de zon schijnt. [het is wel ZONdag, dus ...]
groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten