donderdag 12 mei 2016

Wat nu, ze staken...............

Kijk het kattenquiltje wat ik ooit voor mijn tante maakte, ligt nu over ons tuinbankje. Staat zo gezellig, en nu doet hij toch weer dienst.
We treffen het toch maar, alle dagen buiten leven, heerlijk toch.
Er was gister een staking van de vuilnisophaaldienst.
De directeur verdient daar een riant!! topsalaris!! en hij zit op een stoel achter een bureau, en woont wat vergaderingen bij en geeft zijn ongezouten mening over het een en ander.
De vuilnisman doet het werk, ook al gaat veel automatisch, hij moet wel op tijd beginnen en maakt lange dagen.
De vuilnisman wil ook graag een goed salaris, hij hoeft geen top! salaris.
Ik zou ook staken als mijn baas zoveel geld verdiende en ik niet.
Gelukkig hebben ze het opgelost, want om 5 uur werden onze bakken alsnog geleegd.
Top beloning voor de vuilnismannen.
En dan nog even dit plaatje, mooi hè deze bloeiende boom.
Ook van dichtbij, kijk maar....
De hele straat geurt naar deze bomen. Na regen zal onze straat bezaaid liggen met bloesem, dan is het een prinsessenstraat.
Vandaag gaan wij weer oppassen op Ilyssa en Ischa, gezellig.
Groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten