dinsdag 3 mei 2016

Soms ben ik best ijverig.........

Wat zien we hier, 4 tassen. Nu de plastic tassen niet meer gratis zijn is het af en toe best lastig om alles met je mee te nemen. Soms heb je geen tas bij je en wil je toch wat kopen. Bij de Hema bijvoorbeeld krijg je ook geen papieren zak meer om spullen in te doen zoals voorheen. Koop je dus ondergoed dan moet het los in je tas, misschien wel bovenop de sinaasappelen en appelen die je al in de tas had. Wel, voor dat probleem deze stoffen tasjes, die je opgevouwen mee kunt nemen. Het worden kadootjes, maar dat vertel ik nog niet.
Maar er was nog iets in de maak, kijk maar............
Wat zou dit worden, wel dat zien jullie misschien morgen. Er ligt al een beugeltje bij die heb ik gescoord bij de AC-tion, een tijdje geleden, € 1,00 per stuk, lachen toch.
Vanmorgen toch weer het rondje gelopen met de hond, dat gaat goed, en het lijnen valt me ook mee, veel fruit en rauwkost [ voel me een beetje een konijn ] maar het is voor het goede doel, ik wil geen nieuwe knie over een paar jaar.
Ik krijg zo koffie visite, dochter met de kleinkinderen, die willen oma's oorlogswonden wel even zien.
Gister kwam mijn vriendin Betsy ook nog even met haar man, was erg gezellig.
Prettige dag allemaal, met ZON.
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten