vrijdag 13 mei 2016

Silka was weer eens ontsnapt..............

Onze Silka, hier heel onschuldig kijkend, had de benen weer eens genomen.
Mijn lief was met haar naar het park, dat doen ze iedere avond, daar lopen dan wel 10 tot 15 mensen met hun hond te wandelen.
Althans de mensen wandelen en de honden zijn aan het ravotten.
Wel, als een hond lekker kan ravotten dan is dat heerlijk, daar kan namelijk geen wandeling tegen op.
Zo ook gisteravond....
Ik was buiten de boel aan het opruimen en dacht ineens het lijkt wel of ik hondenpootjes onder de schuttingdeur zie, maar ik hoorde mijn lief niet praten.....
Dus nee, ze waren nog niet terug, en toen zag ik het weer, dus ik doe de poort open en daar staat Silka zonder de baas, hm.
Afijn Silka ziet mij en denkt, nee ik ga niet naar binnen en loopt weer hard weg.
Uiteindelijk wist ik haar met wat lekkers toch te pakken en hup in de bench.
Toen moest ik op de fiets op zoek naar mijn lief, het moet toch niet gekker worden.
Manlief gevonden en die vertelde dat hij ineens de hond niet meer tussen alle honden zag, dus toen al dacht, die is naar huis.
Gelukkig weet Silka de weg, maar je bent toch altijd bang dat ze onder een auto komt, zo onbesuisd als ze is. 
Wel, gelukkig goed afgelopen.
Nu sprak ik vanmorgen een hondentrainster en die vind onze hond heel leuk, en toen vertelde ik dat Silka dus af en toe ontsnapt, en wat kan ik daar aan kan doen.
Antwoord: helaas weinig, en het is een hele slimme hond, dus het gaat vanzelf over.
Oke, daar doen we het dan maar mee.

Nog even een  kerkdeur, voor het franse gevoel
Deze deuren had ik even wat dichter gedaan maar kreeg ze daarna bijna niet meer open.
Er liepen wel aardig wat mensen in deze kerk, dus die had ik bijna opgesloten.
Geniet van de vrijdag,
Groetjes,




1 opmerking: