zondag 8 mei 2016

Moederdag................

Ik kreeg al deze kaart voor moederdag, en weet je wat erin staat?
Ik ga samen met mijn vriendin Anneke en mijn meiden iets leuks doen. Nou ja zeg, het blijft dus nog een verrassing. Ben wel nieuwsgierig, wel Anneke als je dit leest, het lijkt mij spannend en leuk.
Vandaag ga ik deze tassen en beursjes uitdelen, en er gaat ook nog wat in.
De tassen zijn voor mijn schoonzussen, ik heb er 4.
We gaan met z'n allen uit eten vanavond, de Blaauwtjes en de Swiertjes. Zo leuk, ik heb maar 1 broer en geen zussen dus extra leuk dat die ook met ons meegaan.
Voor ieder schoonzus een tas gemaakt, vanwege de boycot van de plastic tassen, kunnen ze deze opvouwen en in hun tas doen.
Wat gaat erin, wel allemaal Franse snoeperijtjes, kijk maar...
gekleurde pasta in de vorm van de Eiffeltoren...
Crème de cassis en een kleine witte wijn, dan kan je Kir Royal maken, zoooo lekker!
Een potje Bonne Maman jam met vijgen en lavendel, ook zo lekker, vooral op een croissantje.
Deze jam is niet in Nederland te koop.
en een lekker olijfolie.
Er is een schoonzus die drinkt geen alcohol en die krijgt een blik confit de canard, want ze houdt wel van koken. Kan ze leuk uitproberen.

Ik wens jullie een gezellige dag,
groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten