vrijdag 6 mei 2016

Ik zat in het zonnetje en werkte ijverig door.................

Ze zijn leuk geworden vind ik. Gister heerlijk buiten in het zonnetje deze kleine beursjes gemaakt. Heel leuk om te doen, en er verdwijnen zo ook weer wat restjes waar ik anders toch niets mee kan.
De ijzeren frames kwamen weer van de AC-tion. Ik had ze daar al eens gekocht maar dat was al weer enige tijd geleden, dus het verbaasde me dat ze er nog lagen. Een hele euro per stuk, het moet niet gekker worden, en dan verdienen ze er ook nog wat  aan mag ik hopen.
Kijk ze kunnen echt open en je kan er ook wat in doen....
De onderkant naai ik aan elkaar met de " ik en jij steek", niet lachen die steek heet echt zo.
De twee helften zijn 2 jojo's gemaakt met de grootste jojo maker, zo'n handig ding.
Afijn ik was zoet en van de straat, gelukkig maar, want hier is het kermis. Vandaag ga ik nog wel even paardjes kijken, want het is vandaag kermis en harddraverij.
Geniet van het mooie weer,
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten