woensdag 13 april 2016

We zijn verhuisd .............

Het is een blogje zonder plaatjes, je krijgt hier tekort prik om foto's te downloaden.
Gister zijn we naar Meursalt verhuisd. We kwamen hier aan met prachtig weer, en binnen een uur zaten we in een verschrikkelijke donderbui, die de hele nacht geduurd heeft. het donderen hield op maar de regen viel met bakken uit de lucht.
nu schijnt de zon weer en is het 21 graden, lekker toch?
Gisteravond waren er 10 plaatsen bezet, en vanmorgen waren wij de enige die hier achter bleven. Prima, lekker rustig.
Ben in het  
derde boek begonnen van Santa Motefiore, genaamd "de affaire".
De vorige die ik heb gelezen heeft nog vervolgen, eens kijken thuis of Bol.com die ook verkoopt.
Als ik weer eens met mijn rijdende huis op pad ga moet ik wel wat te lezen hebben.
Vanmorgen zijn we nog wel van plaats verwisseld omdat we op de plek waar we stonden geen WiFi hadden.
Zo raar gedaan het stopt bij het toiletgebouw omdat er mensen zijn die geen WiFi willen. nou ja zeg, dan doen ze dat toch niet, het is hier niet gratis, je moet het kopen dus je kan het zelf weten. Fransen blijven toch ook wel bijzondere mensen hoor.
Ik denk dat ze gewoon niet nog een versterker wilden plaatsen, maar over een paar jaar moeten ze wel want dan heeft iedereen een smartphone en wil die ook gebruiken.
Tijd zal het leren.
Groetjes,
Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten