maandag 4 april 2016

Wat heb ik gekocht.......


Dit blik heb ik gekocht, er zitten eendenbouten in. Die hebben wij laatst gegeten bij kennissen van ons. Zij waren verbaasd dat wij het product niet kenden.
Met deze informatie toog ik naar de Super U hier in de buurt, et voila, hier een blik voor thuis.
Nu heb ik al op het internet gezocht hoe je het moet klaarmaken en dat is heel gemakkelijk.
Au bain marie verwarmen, het mag niet koken, en dan de bouten er voorzichtig uithalen en zo in een ovenschaal neerleggen dat de velkant van de bout bovenkomt.
Dan in een voorverwarmde oven met grillstand op 180 graden 15 min. grillen en dan smullen maar.
We gaan het meemaken.
Vandaag zijn er franse jongelui in een winkel die zich slaplachen om mij. Ik heb namelijk mijn laptop mee en daar zit een uitsparing in waar je een fotogeheugenkaartje in kan stoppen.
Nooit Geweten!!!!
Wij wilden iets kopen om foto's te downloaden en dat hoefde dus niet.
We hadden de laptop mee naar die winkel en hij liet het ons zo zien.
Wij zijn toch echt digibeten.
Maar goed wie het laatst lacht lacht het best en dat ben ik, want ik heb € 50,00 bespaard.
Verder genieten we nog lekker,
groetjes,


1 opmerking:

  1. Ha ha! Funny! Ach ja, zo komt het toch goed. Spannend die eend! Groetjes uit regenachtig Zwaag

    BeantwoordenVerwijderen