woensdag 27 april 2016

Vandaag jarig............

Vandaag is mijn vriendin Anneke jarig. Zo leuk, nu koningsdag op de 27 ste valt vlagt heel Nederland voor haar.
Ze staat hier op de foto terwijl ze een hele grote Cypres op de kiek zet.
Anneke van harte en nog vele jaren.
Helaas voor al die mensen, die zich vrijwillig inzetten om koningsdag tot een succes te maken, het weer werkt dit jaar niet mee.
Ik was net even oranje tompoezen halen en er zat niet een kindje op het plein met spulletjes. Zo raar, want dat hoort toch echt bij koningsdag.
Ik hoop dat iedereen toch geniet van deze dag, ik in ieder geval wel.
Met het knietje gaat het goed, want ik ben lopend naar de winkel geweest, en dat ging prima. Ik moet alleen niet te hard willen, ik wil alles altijd vlug, vlug.
Dit vond ik nog wel een leuk plaatje, is niet zelfgemaakt, maar hing daar voor de verkoop.
Gezellige koningsdag gewenst.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten