vrijdag 29 april 2016

Motel Katwoude van van der Valk................

Omdat we 40 jaar getrouwd waren kregen wij van de kinderen en kleinkinderen 2 nachtjes in Hotel Katwoude kado.
We hebben daar 2 nachtjes geslapen.
Nou dat hebben we geweten.
Wat een leuk kado, echt waar, we sliepen in de suite!!!!
Onze meiden hadden de hele kamer versierd met wel 10!! foto's van ons trouwen. [ 40 jaar oude plaatjes, wat een nostalgie, en wat waren we nog jong!]
Kijk maar even mee...
Chique toch wel zo'n suite.
Ook waren er ballonnen in de vorm van een hart, en slingers.
Kijk daar zie je al een foto...
Er was een bubbelbad en een regendouche.
We konden ook nog naar het zwembad, maar vanwege mijn knie mocht dat niet.
Ook buiten op deur zat er een, hebben we lekker laten hangen. Echt we waren zeer verrast.
We hadden voor 2 dagen een diner en een ontbijt erbij. Nou heerlijk gegeten en van het ontbijt heerlijk genoten.
Best wel verwennerij, zelf geen thee zetten, geen tafel dekken, niet erover na hoeven denken.
Het was top!!
We zijn weer thuis met mooie herinneringen, dank jullie wel lieve kinderen.
Gister morgen moest ik nog wel even naar de fysiotherapeut i.v.m mijn geopereerde knie.
Met de knie gaat alles goed, alleen mijn been is nogal dik.
De therapeut wist wel hoe dat kwam, door de band die je bloed tegenhoud tijdens de operatie. Die band heeft nogal strak gezeten bij mij, oftewel ik heb te dikke bovenbenen.
Ze riep er een collega bij en die heeft wat leuks gemaakt op mijn bovenbeen, kijk maar.......
Met tape een rivierenstelsel voor het afvoeren van het overtollige vocht.
Zelf moet ik mijn been masseren op een bepaalde plek en dan zou het werken zei ze.
Nou ik kan zeggen het werkt, staat ook wel charmant, gelukkig is het niet heel zonnig dus niemand die het ziet.
Ik wens een ieder een mooie vrijdag, liefst droog!!,
groetjes,




1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Sorry dat jullie alle foto's, slingers en ballonnen er ook weer af moesten halen 😊

    BeantwoordenVerwijderen