dinsdag 26 april 2016

Lekker weer thuis............

Hoorde net op de radio dat in een deel van ons land de mensen wakker werden in een sneeuwlandschap. Nou ja zeg, 26 april!!!
Kijk dit plaatje is op de Mont Ventoux, daar lag nog sneeuw en dat is normaal, maar hier toch niet.
Ik heb vandaag een relaxte dag na mijn uitstapje van gister.
Zoals te zien is op dit plaatje is mijn linkerknie nog dik ingepakt. Vanmiddag om 4 uur mag het verband eraf, dus dat zal wel opluchten.
Gister toch nog wel wat meegemaakt. Ik kreeg een ruggenprik, nou ik kreeg er 5!! Het lukte niet. Ik heb namelijk een extreem holle rug, volgens de medici, en daarom moesten ze uiteindelijk de langste naald die ze hadden opzoeken. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt. 
Maar goed de operatie verliep voorspoedig, ik heb ook meegekeken en uitleg gehad van Dokter Amaya. Hele aardige chirurg, en hij vertelde het heel duidelijk.
2 scheurtjes in beide zijden van de meniscus en uiteraard slijtage in de categorie 2, dat is gemiddeld, en moet daarom nu naar een diëtiste. Ik ben te zwaar, dat weet ik natuurlijk wel, en met behulp van gaan we er wat aan doen. Zo niet, dan zal ik nog veel pijn krijgen in de toekomst.
Dus de keuze is makkelijk.
Na de  operatie ging ik naar een uitslaap kamer, en daar ging ik van mijn stokje. Mijn bloeddruk was namelijk zeer laag.
Gelukkig hielden hele lieve zusters mij goed in de gaten en mocht ik pas om 5 uur naar de zaal.
Daar kreeg ik eindelijk wat te eten, had sinds zondagavond 7 uur niets meer gehad, en toen knapte ik wat op.
Kees mocht mij uiteindelijk tegen 7 uur ophalen want ik had ook nog een infuus gekregen, omdat ik niet lekker was, en die moest ik eerst opmaken.
Kan inmiddels al weer een beetje lopen, en heb ook goed geslapen.
Ik ga van de verwennerij van mijn lief genieten vandaag,
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten