zaterdag 30 april 2016

Het was in Anna Paulowna, ik was in Anna Paulowna...........

Zo, op deze zaterdagmorgen was ik al vroeg op pad.
Ik ben samen met Anneke naar de bloemendagen in Anna Paulowna geweest. Er was daar in de kerk een quilttentoonstelling. Nou er hing genoeg, alleen de toch was mooiere grote quilts hingen boven in de kerk en die kon je dus bijna niet zien.
Sneu voor degene die die quilts gemaakt hebben.
Deze hing laag en was gemaakt van lekkere rooie boerenlapjes, mijn smaak.
Dit vond ik ook een heel lief quiltje, schattig die chinese popjes, met kimono.
Deze quilt vond ik zo leuk gedaan, grijze blauwe en wat lichtere stofjes, wat organza en dan echte schelpjes toevoegen. Ja, voor mij is dit de Noordzee.
Deze had ik graag van dichtbij willen bekijken, helaas hij hing boven aan in het kerkje, dus slecht te zien. Jammer!
Deze was van hele kleine hexjes, en dan vanuit het midden van licht naar donker, mooi gedaan.
Kijk maar hoe klein de hexjes zijn...
We hebben wel genoten en er was ook nog een rommelmarkt, maar dat was een echte rommelmarkt, niet veel bijzonders, geeft niks.
Kwam mijn patchie vriendin Greet ook nog tegen, kortom het was leuk.
Om half 10 was ik al bij de diëtiste geweest, en daar kwam ik toch wel redelijk gelukkig vandaan. Ik doe het met voedsel niet eens zo verkeerd, ik eet alleen te veel van de warme maaltijd, moet wat meer fruit eten, en proberen wat minder te koken en geen schalen meer op tafel, maar opscheppen in de keuken op een kleiner bord. We gaan aan de slag.
Groetjes,






1 opmerking:

  1. Mooi hoor al die quilts. En valt mee dan hè, wat kleine aanpassingen aan je eetpatroon. En volhouden, dat is het moeilijkste. Je kunt het mam, zet m op!

    BeantwoordenVerwijderen