zaterdag 5 maart 2016

Toch nog een verhaaltje en een zoekplaatje................

Boven op deze col staat een kerk!!! Heel bijzonder. Ik heb mijzelf afgevraagd waarom.Ik heb deze kerk al vaak gezien, op de kiek gezet maar was er nog nooit binnen geweest. Wel ik weet nu dat er zo af en toe een dienst is op zondag.
Afgelopen zomer waren wij toevallig op zondag op deze col en de kerk was open!!!!
Kijk de deur staat wagenwijd open, dus ik naar binnen. Geen mens te zien en de pastoor schuifelde net weg.
Het is een imposant gebouw en dat bovenop een col.
Van binnen is het vrij sober, en dat is ook weer apart omdat het wel een katholieke kerk is.
Ik heb er een kaarsje gebrand, dat doe ik altijd als ik een kerk binnen ga, dat heeft mijn schoonmoeder mij geleerd.
Er konden ongeveer 40 mensen naar binnen.
Heel bijzonder.
*****
Kijk hier is nog een zoekplaatje
2 wielen, een zadel, een omgevouwen stuur, opgeklapte trappers.
Wel dit is een vouwfiets.
Ik kan niet zo goed lopen dus nemen we een fietsje mee in de caravan. Goed idee toch.
Als we hem maar wel goed vouwen!
Fijne avond, wij gaan lekker eten met mijn broer en schoonzus
in 1619 te Andijk.
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten