maandag 14 maart 2016

Kippen en wat ik nog meer vond.............

Deze zijn ook leuk hè? Ooit gevonden bij de AC-tion.














Maar ik vond ook nog 2 foto's, van mijn pap en en mam, kijk maar...........
Ik heet van mijn meisjesnaam SWIER.
Mijn vader wist dat er een plaatsje in Limburg was dat die naam had. Zo kwamen zij ons een keer bezoeken in Limburg op de camping.
Toen kreeg ik het idee om deze foto te maken want ze zouden dat volgende jaar 50 jaar getrouwd zijn.
Leek mij een leuke foto voor op de kaart.
Mijn moeder stond er eerst ook bij, maar toen we nog wat rondreden vonden wij deze plek....
Mijn moeder haar meisjesnaam is VINK. Nou dit was toch wel bijzonder.
Dus stonden ze beiden met hun eigen naam, van een verkeersbord,  op de trouwkaart.
Jammer,  ze zijn er niet meer , dit verhaal op het blog zouden ze leuk gevonden hebben.
Wel, zal ik jullie ook nog een frans plaatje laten zien...........
komt ie
Druifjes achter een muur met een gigantisch mooi smeedijzeren hekwerk.
Zonnige maandag gewenst,
Groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten