zondag 20 maart 2016

Haasjes en eieren.............

Deze eitjes en het haasje zijn voor mijn dochter. Had er nog een bijgemaakt voor een buurvrouw, die nu in de lappenmand zit. Ze zorgt wel eens voor onze poes als ik er niet ben.
Ineens kwam ik op het idee om het zo te geven dus mijn meiden dan ook maar. Het kopje komt natuurlijk weer van die gevaarlijke winkel met die grote blauwe A.
Ik had op ieder kussentje nog een paashaas bedeltje genaaid. Woensdagavond had ik die besteld bij Steekjes & Kruisjes en vrijdag om 2 uur!!! had ik ze al in huis. Dat was snel, daar kun je niet voor naar Huizen rijden. 
Alhoewel ik het altijd wel leuk vind in die winkel.  zucht.
Straks komt Marieke met 2 kleinkinderen en dan gaan we even lammetjes kijken bij een vriend van Kees, die is hobbyboer. Hij heeft al 10 lammetjes, morgen zien jullie plaatjes. [hoop ik]
Geniet van de zondag, groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten