dinsdag 22 maart 2016

Een leuk blad................


Dit is een oude Simply Vintage, maar er stond zo'n leuk plaatje in, kijk maar....
Van stof geappliqueerd, een auto met een caravan. Nou toch helemaal mijn ding.
Dit blad heb ik apart gelegd om te gaan maken, het plaatje gaan jullie af en toe zien, want als ik nog eens op vakantie ga, dan gebruik ik dat plaatje. Het plaatje ademt helemaal de sfeer die ik heb als ik weg ben.
Het is eigenlijk een kussen, misschien dat ik dat ook doe, een leuk kussen voor in de caravan.
Wel te zijner tijd zullen jullie het weten.
Het blogje is een beetje laat, want ik was vanmorgen eerst al naar de kapper, en dat is niet om de hoek, maar in Andijk.
Op de terugweg hoorde ik over de aanslagen in Belgie.
VERSCHRIKKELIJK!!!
Zoveel onschuldige mensen die daar dan weer bij gedood zijn en ernstig gewond.
In wat voor wereld leven we toch. Ik weet het niet meer.
Ik krijg af en toe het gevoel dat er een 3e wereld oorlog aan zit te komen.
Zoveel mensen op de vlucht, zoveel aanslagen, zoveel armoede, zoveel geldzorgen, zoveel werkloosheid,  echt waar moet dat heen.
Ik probeer toch maar wel optimistisch te blijven, maar soms vliegt het me naar de keel.
Stof tot na denken!!
groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten