vrijdag 4 maart 2016

Alles gesopt, nu een berichtje............

Kijk daar gaat het puin, nu is alles opgeruimd, ook binnen in de badkamer is alles nu netjes.
Dit is bouwvakmeneer Koos, die de laatste hand legt aan het object. Het was een precieze werker, die ook overleg met ons pleegde. Verder was hij ook nog eens zeer gezellig. En wat ik bijzonder vond, hij deed alles alleen, en heel netjes. Mocht iemand hem ooit nodig hebben, hier is zijn kaartje...
Wij zijn zeer!! tevreden.
Vanmorgen alles gesopt, en toen moest ik ook nog naar de dierenarts met de hond, voor z'n jaarlijkse prikken.
Nou dat was nog wat.
Wat denk je, de dierenarts wilde even in beide oren kijken, 1 oor ging goed, en toen wilde hij de beste man bijten!!
De dierenarts handelde adequaat, en Silka jankte erover. Maar goed, zij moet weten dat dit niet mag.
De dierenarts heeft ook weer vriendschap met haar gesloten.
We gingen toch weer blij de deur uit.
Maar kijk maar even mee in de badkamer, zo is het geworden....
Leuk toch met zo'n mozaïek wandje.
Gordijntje gemaakt, deze stof had ik nog, staat wel vrolijk.
De glaswand glimt erover, ik kan mezelf erin zien.
Goed bijna drie weken een puinbak, maar dan heb je ook wat.
Nog een frans plaatje als laatste....
Ik ga beneden nog wat opruimen, tot morgen,
groetjes,





2 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi geworden!! Ik kom snel de live versie aanschouwen! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De badkamer is mooi geworden,het glimt erover, elly

    BeantwoordenVerwijderen